Tuesday, February 6, 2007

Marketing viral sau word of mouth

O data cu descoperirea pasiunii oamenilor de a transmite mesaje funny pe messenger sau apoi linkuri catre video-uri sau mesaje funny s-a inventat notiunea de marketing viral. Desi este cea mai putin costisitoare forma de marketing, este cea care iti pune cel mai mult creierul la contributie. Daca nu ai o buna cunoastere si una cat mai detaliata a consumatorului, nu ai nici o sansa sa stii ce ar dori el sa recomande mai departe listei lui de mess sau email.

Este nevoie de o echipa de research puternica si de o echipa deosebit de creativa si costumer-oriented. Marketingul viral functioneaza pe baza de word of mouth si, daca nu va fi ceva BIG si CATCHY, nimeni nu va dori sa comunice si celorlalti despre asta.

Ce castigi prin marketing viral?
  • credibilitate;
  • un vot de incredere de la persoana prin care ai primit recomandarea - duce la sporirea gradulu de atentie fata de mesaj;
  • rapiditate de raspandire - ca la barfe, stim de repede circula;
  • gradul mare de raspuns;
  • costuri mici.

No comments: